прымяненне дыферэнцаванага і індывідуальнага падыходу ў рабоце з вучнямі, якія маюць нізкую матывацыю да навучання
На падставе гадавога плану ўстановы, ў адпаведнасці з Палажэннем аб унутраным кантролю ДУА “Вучэбна-педагагічны комплекс Лядзенскі дзіцячы сад – сярэдняя школа” і ў мэтах арганізацыі работы па павышэнню якасці навучання,рэалізацыі прынцыпаў дыферэнцаванага навучання і выхавання ва ўмовах дапрофільнай і профільнай падрыхтоўкі навучэнцаў і выхаванцаў,арганізацыі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў і выхаванцаў з улікам іх індывідуальных магчымасцей, здольнасцей, схільнасцей.
Мэта праверкі: выявіць сістэму работы настаўнікаў-прадметнікаў з вучнямі, якія маюць нізкую матывацыю да навучання
Метад кантролю: наведванне ўрокаў, субяседванні з настаўнікамі, аналізработы настаўнікаў з навучэнцамі, якія маюць нізкую матывацыю да навучання, вызначэнне ступені прымянення настаўнікамі дыферэнцаванага падыходу ў навучанні,маніторынг аптымальнага выкарыстоўвання гадзін школьнага кампаненту для арганізацыі работы з навучэнцамі, якія маюць нізкую матывацыюда навучання.
Тэрмін правядзення: 08.02.2020-12.02.2020 года
Від кантролю:тэматычны
Рэкамендацыі:
1. З мэтай рэалізацыі прынцыпаў дыферэнцаванага навучання арганізацыі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў і выхаванцаў з улікам іх індывідуальных магчымасцей, здольнасцей настаўнікам-прадметнікам:
1.1. выкарыстоўваць эфектыўныя формы і метады работы з вучнямі, якія маюць нізкую матывацыю да навучання
тэрмін выканання – пастаянна;
1.2. пры арганізацыі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў выкарыстоўваць разнастайныя віды дыферэнцыянцыі па ўзроўню творчасці, па характару дапамогі навучэнцам, па індывідуальна – фізіялагічным асаблівасцям, па інтарэсам і магчымасцям
тэрмін выканання – пастаянна;
1.3. праводзіць работу па навучанню прыёмам самакантролю і ўзаемакантролю
тэрмін выканання – пастаянна;
1.4. весці ўлік цяжкасцей навучэнцаў у вучэбнай дзейнасці з мэтай далейшай карэкцыі і удасканальвання адукацыйнага працэсу і дыферэнцаванага падыходу у навучанні
тэрмін выканання – пастаянна;
1.5. выкарыстоўваць індывідуальныя і групавыя дыферэнцаваныя заданні на кожным уроку тэрмін выканання – пастаянна;
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы еще преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками уроков, презентаций, внеклассных мероприятий.