Методика преподавания истории, обществоведения в школе Беларуси.
История
Арганізацыя даследчай дзейнасці вучняў:
вопыт, праблемы, перспектывы
(з вопыту работы па вывучэнню гісторыі роднага краю)
У апошнія гады значна вырасла роля краязнаўства ў выхаванні падрастаючага пакалення. Веды аб гісторыі роднага краю канкрэтызуюць многія падзеі айчыннай гісторыі, дапамагаюць зразумець некаторыя працэсы мінуўшчыны і сучаснасці, спрыяюць лепшаму ўсведамленню суверэннасці нашай дзяржавы.
Знаёмства з яркімі старонкамі гісторыі сваёй мясцовасці, са знакамітымі землякамі, з дасягненнямі ў развіцці матэрыяльнай і духоўнай культуры вызываюць гонар за сваіх продкаў. Вывучэнне гісторыі свайго роду дапамагае аднавіць сувязь пакаленняў, паляпшае ўзаемаадносіны паміж бацькамі і дзяцьмі. Акрамя таго, даследчая работа па краязнаўству дазваляе школьнікам рэалізаваць свае інтарэсы і раскрывае новыя старонкі ў летапісе малой радзімы. Усё пералічанае садзейнічае выхаванню патрыятызму, што зрабіць у наш не просты час вельмі складана, але вельмі важна. Малады чалавек будзе любіць свой край і яго гісторыю, калі будзе ведаць яго мінулае і сучаснае. Са сказанага вынікае, што важна зацікавіць школьнікаў гісторыяй свайго краю, развіваць цікаўнасць да гістарычных падзей, умела накіроўваць жаданне ведаць больш.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.