Методыка выкладання і дыдактычныя патрабаванні да ўрокаў беларускай мовы і літаратуры.
Беларуская мова
Метады, прыёмы і формы работы па фарміраванні ўнутранай матывацыі школьнікаў на ўроках беларускай мовы і літаратуры
Паспрабуем паказаць некаторыя эфектыўныя метады, прыёмы і формы працы, якія дапамагаюць вырашаць “адвечную” праблему па фарміраванні ўнутранай матывацыі ў школьнікаў на ўроках беларускай мовы і літаратуры.
Для таго каб вучні па-сапраўднаму ўключыліся ў працу, трэба на ўводным (яшчэ ён называецца навукоўцамі матывацыйным) этапе вырашыць тры метадычныя задачы.
Першая з іх патрабуе ад настаўніка-філолага актывізацыі ў сваіх выхаванцаў апорных ведаў да будучай плануемай тэмы ўрока або, інакш, стварыць сітуацыю поспеху: пахваліць вучняў за пэўныя веды па ёй.
Другая і трэцяя задачы, якія патрэбна рэалізаваць на матывацыйным этапе сучаснага ўрока, патрабуюць ад настаўніка-прадметніка ўмела сфарміраваць арыенціровачную аснову дзейнасці школьнікаў да плануемай тэмы ўрока і стварыць праблемную, нават тупіковую сітуацыю – татальнае няведанне па ёй.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.