Мэта: 1) сістэматызаваць і паглыбіць веды вучняў пра просты дзеяслоўны выказнік і спосабы яго выражэння; дапамагчы вучням засвоіць сутнасць састаўнога дзеяслоўнага, састаўнога іменнага выказніка, спосабы іх выражэння, звяртаючы асаблівую ўвагу на дапаможныя дзеясловы і дзеясловы-звязкі ў структуры гэтых тыпаў выказнікаў;
2) выпрацоўваць уменні і навыкі вызна-
чэння выказнікаў у сказах, відаў выказнікаў і спосабаў іх выражэння; развіваць навуковы стыль маўлення вучняў;
3) стварыць на ўроку атмасферу добразыч-
лівасці, узаемапавагі, таварыскасці.
Абсталяванне: апорныя табліцы “Тыпы выказнікаў”; карткі з заданнямі для праверкі дамашняга задання і для замацавання
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.
Педагоги Беларуси получают любой материал, для сайта, совершенно свободно, предварительно отправив запрос по электронной почте. В запросе обязательно указать какой предмет Вы преподаете.
Педагогам России, других стран СНГ материал высылается
исключительно в порядке взаимообмена аналогичными разработками внеклассных мероприятий.